*Cena promocyjna do 20 lipca
Zostało 5 miejsc
Twoja marka musi być spójna na wszystkich płaszczyznach. Brand i wszystko wokół niego. Inwestycje, delegowanie zadań, pomysł na dalszy rozwój i must have w Twoim lokalu. Dyskusja: co może sprawić Ci trudność?
Skąd najskuteczniej pozyskać chętnych do współpracy specjalistów? Jakie są czerwone flagi na rozmowie kwalifikacyjnej i jak ją profesjonalnie przeprowadzić? Jak sprawić, by zespół był zespołem, a nie zbiorem samotnych elektronów? Jak skonstruować umowę by zabezpieczyć pracownika, Ciebie i pacjenta?
Czy zarabiać możemy tylko na prywatnych wizytach? Które koszty są zbędne, a z których nie możesz zrezygnować? Jak rozliczać pracowników, jakie stawki proponować? Formalności - jakie opcje podatkowo - zusowe są najkorzystniejsze w naszej branży? Jak budować dodatkowy dochód placówki?
Mój case study czyli ile może zarabiać placówka z odpowiednio 3 (Bielsko) 8 (Katowice) i 12 (Kraków) gabinetami
Czy wiesz jak prowadzić skuteczny marketing który wypełni Wasze kalendarze wizytami? Które opcje musisz wdrożyć, z których zrezygnować? Opowiem Ci, co się sprawdza a co niekoniecznie.
czyli co może Cię spotkać i jak się na to przygotować? Podzielę się doświadczeniem i gwarantuję - niektóre przykłady mocno Cię zdziwią.
Po półrocznej współpracy będziesz znać odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości, a jeśli wdrożysz moje podpowiedzi - Twoja placówka będzie się rozwijać i zwiększać Twoją satysfakcję z tej działalności (i Twoje dochody:)
UWAGA: jest 8 miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.